Thursday, March 22, 2012

SAYA BELAJAR DI TIMUR TENGAH LAH!!!!!

APA KAMU TAHU PASAL PERJUANGAN?!!?!
"saya telah bersama keadilan rakyat semenjak 2009 lagi,saya golongan melayu pertengahan yang menerima pendidikan sehingga luar negara!saya menimba ilmu di Mesir!
Jangan bicarakan perjuangan andai takut dilanda kezaliman!negara ini mengamalkan sistem yang meyekat kebebasan rakyat!kerajaan yang zalim ini wajib ditumbangkan!soliditaris ini suara sebenarlah!saya ada hak!saya juga rakyat!semua pemimpin itu lembu!
Karier saya sebagai cendiakawan jangan dipertikaikan!saya tenaga pengajarlah!"


Nah..bandingkan diri anda yang mempunyai salah satu ciri ciri diatas dengan apa yang AP paparkan dibawah ini .....

- peneliti sains politik institusi pondok Sheikh Abdullah Fahim.
- peserta baki perjuangan Ustaz Abu Bakar Al Baqir.
- rakan setia Dr. Burhanuddin Helmi dan Prof Zulkifli Muhammad.
- pembaca dan penerliti buku – buku karya HAMKA,Syed Qutb, Muhammad Abduh dan Mustapha Al Ghalayeen.Qutb, Mustafa Al Ghalayin dan Muhammad Abduh.
-Penerima bimibingan poltik dari Seokarno.

Mahu tahu sedikit kata katanya?mahu tahu suara bagaimana yang dilontarkan?
Owh,andai dikepala sekarang ini bersimpang siur papan papan soalan, tinggalkan dulu,
Ikut resmi padi....


Memetik sebahagian kata kata siempunya pengalaman diatas ;-


"KALAU ORANG MELAYU - UMAT ISLAM TIDAK BESATU PADU DAN LUPAKAN BANGSA DAN AGAMA ISLAM, TIDAK BERWASPADA. DALAM TEMPOH 10 TAHUN LAGI, MALAYSIA AKAN MENJADI SINGAPURA KEDUA."

Ditulis pada 2009 setelah 2 pemimpin besar parti ULTRAKIASU menjadikan kuasa "perlantikan" itu "alatbantu permainan" politik mereka.

Jadi,nilaikan semula tahap pendidikan dan pengalaman anda...


"TIADA HARAPAN PALING BARU BUAT RAKYAT MALAYSIA"... PAS DAP PKR HARUS DITOLAK.......

No comments:

Post a Comment